Uw en onze veiligheid

Tijdens de “lockdown” die afgekondigd is door het kabinet is besloten dat medische contactberoepen, waaronder de tandartspraktijk, open mogen blijven om zorg te kunnen blijven leveren.

Om veilig en verantwoorde zorg te kunnen leveren hanteren wij de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de Werkgroep Infectie Preventie – Tandheelkunde (WIP-T Richtlijn).

Vóór uw bezoek

Voorafgaand aan uw afspraak ontvangt u van ons per e-mail een link naar een online gezondheidsvragenlijst. Wij verzoeken u deze vragenlijst in te vullen, zodat wij kunnen beoordelen of uw afspraak door kan gaan. Zo zorgen we ervoor dat alleen gezonde en geen kwetsbare mensen naar de praktijk komen.

Tijdens uw bezoek

Vragen wij u:

• om op de afgesproken tijd te komen. Kom niet te vroeg;
  • 1,5 meter afstand te houden als u op de praktijk bent;
  • een mondkapje te dragen totdat u in de behandelstoel ligt (vanaf 13 jaar);
  • uw tanden thuis te poetsen;
  • het liefst alleen naar de praktijk te komen;
  • niet bij verkoudheid, keelpijn of koorts naar de praktijk te komen;
  • niet te komen wanneer u een huisgenoot heeft met koorts of benauwdheidsklachten;
  • uw handen bij binnenkomst te desinfecteren

Hygiëne

Ten aanzien van hygiënemaatregelen op de behandelkamers kunt u er te allen tijde van uit gaan dat wij volgens de strikte richtlijnen en protocollen binnen onze beroepsgroep werken.

Na ieder bezoek desinfecteren wij de deurklinken als aanvulling op onze normale hygiëne- en infectiepreventiemaatregelen.

Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen, dit kan telefonisch via 050-542 5280 of per e-mail: info@tandarts-beijum.nl